07 01 07

/ Sunday, January 07, 2007 /
perkara yang aku cemaskan sudahpun tiba. hanya kerana cebisan diari hitam lalu yang tidak bersangkut paut dengan diari tahun ini mampu mengotorkan muka hadapan diari baru. menzahirkan apa yang perlu adalah tanggungjawab, dan telahpun aku laksanakan dengan cemerlang. aku mencuba,tapi tak mampu mengelak dari percakaran. aku tak pasti mana silapnya. penutup jalan cerita untuk hari ini disajikan dengan sesuatu yang lari menyimpang jauh dari kebiasaan; sedih. dan dengan lemah longlai aku terus melayan jiwa kacau..

1 pendapat:

Anonymous on: March 13, 2008 at 11:26 AM said...

perkataan putus adalah satu kata yang sangat kejam bagi manusia. sesiapa pun akan takot dengan perkataan putus..ibaratnya..putus itu memisahkan nyawa dari jasad..

"dan bila cinta itu mati..kamu tak perlu mati bersamanya..lebarkan sayapmu..selebar yg kamu mampu.."

Labels

Followers

 
Copyright © 2010 gob[blog] gundah-gulana, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger