PENAMAT CERITERA SANG RAMA-RAMA

/ Thursday, November 30, 2006 /
Ya.benar.mahu tak mahu, aku bersara semula sebagai si pengkaji rama-rama.bukan disebabkan sudah bosan, cuma aku rasa buat masa ini inilah penamat ceritera si pengkaji rama-rama. aku dah pun temui rama-rama yang aku cari selama ini.aku yang cari atau rama-rama itu yang menjumpai aku?salah satu daripada persoalan itu adalah jawapannya. mungkin salah satu, atau mungkin kedua-duanya sekali. ajaib.
Sepanjang dua minggu mengkaji rama-rama istimewa ini aku tak lekang menelitinya dari hari ke hari. kadangkala melihat rama-rama ini membuatkan aku berasa sayu, kadangkala gembira. namun begitu aku lebih banyak tersenyum melihat ia terbang. ya aku gembira bersama rama-rama. terpulanglah, mungkin ada yang akan kata si pengkaji rama-rama ini sudah masuk air. hehe. tapi, secara realitinya mungkin juga aku bukan pengkaji rama-rama........ ;)

rama-rama sudah pun hinggap di hidungku..

1 pendapat:

{ MoozaMohd } on: June 14, 2007 at 5:12 PM said...

my love. my all-time favourite.

Labels

Followers

 
Copyright © 2010 gob[blog] gundah-gulana, All rights reserved
Design by DZignine. Powered by Blogger